mandag 13. mars 2017

Bursdagskort

BURSDAGSKORT

Synes det er veldig moro å fargelegge med Distress, men det er sjelden jeg gjør det.
Fant ut at det var på tide å ta fram malesakene og fargela dette nydelig motivet fra
Mo Manning. Jeg er fremdeles på nybegynner stadiet, men føler jeg får det til litt bedre
for hver gang. Jeg liker duse farger, men har en tendens til å ta for mye farge på.
Synes det ble ganske greit denne gangen.




På dette kortet har jeg brukt:

Papirer fra Maja Design
Motiv fra Lili of the valley
Bånd fra Kid
Gratuelere dies fra Scrapmagasinet
Sirkeldies fra Ebay
Tall fra Søstrene Grene

Fargelegging med Distress reinkers, fargene
Aged mahogany
Black soot
Vintage photo
Tattered rose
Wild honey
Weathered Wood
Frayed burlap


Blir med Nordsalten hobbyklubb sin Mars utfordring Barnekort med dette kortet.


2 kommentarer:

  1. Et nydelig og lekkert kort :) Likte fargene godt, og nydelig fargelagt/malt motiv :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordsalten Hobbyklubb :)

    DT, Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:):)takk for at jeg får være med:)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.