mandag 28. august 2017

Notatblokk for Kreativ Scrapping

Hei. I dag vil jeg vise dere en notatbok jeg har laget
med Bind it all min.
Jeg har hatt en periode hvor det har vært vanskelig å finne
inspirasjon. Det er vel noe de fleste opplever. Men etter en liten pause
har den heldigvis kommet tilbake
. Jeg hadde lyst til å lage noe annet enn kort og fant fram bind it all min.
Synes det er artig å lage disse små notatblokkene. Disse er fine,
enten sammen med en fin penn eller noen hjemmestrikkede kluter.
Jeg pakker det gjerne inn i cellofan med en sløyfe rundt.

Størrelsen på denne er 16,2 x 13 cm og jeg har brukt kartong på 2 mm.
Spiralen er på 3/4 inch. Notatblokken inni er på 15x10,5 cm.
Til lim har jeg brukt dobbelsidig tape fra Scor-tape,
da dette er sterkt og holder godt


Jeg har brukt de flotte papirene fra Maja Design, Vintage romance,
de har blitt en ny favoritt.
Jeg har brukt 12x12 papirer og jeg har tom brukt de fine
bordene de har nederst på alle sine papirer. Disse har jeg klipt opp i
forskjellige lengder, rufset kantene litt og lagt under blomstene.
Jeg har også brukt Quinn Flourish dies fra Memorybox og sløyfebånd.


Ellers har jeg brukt doily, blomstene er fra bla. Storyteller og Papirdesign.
Sommerfuglene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt, men Kreativ Scrapping har
mange flotte charms i nettbutikken.
Til slutt har jeg satt på noen halvperler, pyntebær og jeg gikk over
blomster og pyntebær med hvit liquitex gesso på en tørr pensel.


Inni har jeg også brukt mønsterpapirer fra Maja Design, Vintage Romance.
Jeg liker å lime over den svarte kanten på notatblokken med papir.
Kreativ scrapping har mange flotte stempler man kan bruke inni, slik
som for eksempel dette fra Kort og godt eller dette fra Staz.

Ha en fin mandag
Klem fra Gunn Anita



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.