onsdag 2. august 2017

UTFORDRING FOR AUGUST, KREATIV SCRAPPING BLOGG

I August har Kreativ scrapping bloggen en Utfordring gående. Temaet for August
er Stempel. Meld deg på:) så er du med i trekningen av ett gavekort på 100 kr.
Her er mitt lille inspirasjons bidrag


Jeg har laget ett enkelt kort denne gangen. ikke brukt noen mønsterpapir.
Selve kortet er stanset ut med en dies. Svart bazill bak.
Jeg har stemplet dette motivet fra Penny Black med Stazon ink på akvarellpapir.
Jeg har fargelagt med Distress ink. Jeg har trykt blekket på en akrylkloss
og fargelagt med en vannpensel.
Når jeg var ferdig med å fargelegge motivet, maskerte jeg det og laget
bakgrunnen. Til slutt har jeg blandet hvit gesso med vann og drysset litt
over hele kortet. Gjorde det samme med distress ink.
 Dette for å få litt ekstra effekt.

Hper mange melder seg på Utfordringen og jeg gleder meg til å se hva dere lager.
klem fra Gunn Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.