mandag 1. januar 2018

Ny utfordring hos Kreativ scrapping blogg

GODT NYTT ÅR

Nytt år, ny måned og ny Utfordring hos Kreativ scrapping blogg
Tema for utfordringen i Januar er Feiring/Glede.
Jeg har laget ett kort for å feire det nye året.
Vi skulle spise middag hos svoger og svigerinne og jeg ville ha med meg
en blomst. dette kortet er limt på en blomsterpinne og satt nedi blomsterpotten.
Dette kortet har også en shaker del i midten. 

Jeg har lagt min elsk på den nye juleserien fra Maja design Joyous winterdays.
Den serien føler jeg kan brukes hele året. Den er nøytral i farger og mønster.
Jeg har først laget basen til lollipopkort.
Deretter har jeg delt og fordelt snøstjerner med glitter. Disse får du hos clas olson
Så har jeg brukt en dies fra Spellbinders.
Deretter har jeg laget shaker delen, Denne er laget med fun foam og sirkel dies.
Inni har jeg fylt med paljetter og glitter.
Kransen rundt er granbar, krans dies fra Papirdesign. Denne er jeg så glad jeg har kjøpt.
Jeg har stanset den ut tre ganger og lagt oppå hverandre.
Blomstene er fra Storyteller, De små snøkrystallene er fra Søstrene grene.
Blonden og doilien bak er fra Ebay.



 Shakerdelen




Slik ble den oppi potten:)

Håper mange har lyst til å komme med bidrag og jeg gleder meg
til å se alt det flotte dere lager:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.