søndag 1. april 2018

Inspirasjon til April utfordring hos Kreativ scrapping blogg

Ny måned og ny utfordring hos 
April sitt tema er Maling/blekk. Bli med og da er du med i trekningen 
på ett gavekort verdi kr 100,- i nettbutikken til Kreativ scrapping.
Dette er mitt bidrag til inspirasjon.


Jeg har laget en LO, men i mangel på fotopapir så brukte jeg ett utklippsbilde fra Sagen Design.
Jeg har brukt stensil, crackle paste, distress ink pads og lindys på bakgrunnen.
Jeg har også stemplet litt med grått blekk. Teksten i wood vener er malt med
hvit gesso og ebosset med enamel ebossing.
  Hugsnug og osteklut er farget med distress ink pads.


Produkter jeg har brukt:
Douly, osteklut, Snip art Wood vener

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.